Thursday 12 February 2015

Vitamin Shaklee

Siapa disini pengguna SHAKLEE?

Mesti ramaikan pengguna setia Shaklee.Saya salah seorang pengguna setia produk dari Shaklee.
Saya juga seorang ahli Shaklee.Nak order dengan saya bolehla ya.

Pengalaman saya makan vitamin dan multivitamin dari Shaklee benar-benar memberi kesan yang baik kepada saya sehinggakan saya mengambil keputusan untuk menjadi ahli Shaklee. Saya menggunakan produk Shaklee selepas bersalinkan si Zhafran yang sekarang berumur setahun. Dugaan saya dalam menjaga anak adalah anak-anak saya suka berjaga malam sehingga 3,4 pagi. Amat memenatkan.Alhamdulillah dengan vitamin dan multivitamin Vita-lea banyak membantu memberi tenaga kepada saya.ESP Soy pula sangat best,kerana susu badan saya melimpah-limpah untuk si Zhafran.Boleh pam dan simpan untuk bekalan dia.

Boleh dikatakan saya mengambil satu set lengkap produk Shaklee selepas bersalin sehingga sekarang.Siapa yang belum cuba meh la cuba tak rugi.Dengan vitamin yang boleh tahan sampai 3bulan,berbaloi-baloi.

Syuhaida binti Yusof
ID No : 1135496
Email : syuhaidabtyusof@gmail.com
Tel : 019 337 8997

No comments:

Post a Comment