Friday 6 February 2015

Kulit Putih Bersih

Selamat malam semua.
Dah bersedia nak layan Maharajalawak mega akhir ke tu? Saya layan anak je ni,kurusla mama asyik turun naik tangga kejar anak yang tengah aktif ni.

Siapa sini nak kulit putih dan cantik tanpa perlukan modal yang besar dan tidak perlu ke spa untuk buat treatment semua tu. Semua perempuan sekarang sukakam kecantikan dan mahukan wajah putih bersihkan.

Apakata ikut cara saya amalkan,kulit saya tak la terlalu cantik tapi alhamdulillah sihat lagi setakat ini. Cara saya mudah sahaja,seminggu sekali saya lumurkan badan dan muka saya dengan susu tepung. Iya susu tepung.Sama macam mandi susula.Mandi susu sangat berkesan untuk cerahkan kulit tau.
Selain itu dia mudah diamalkan dan sangat murah.

Sesiapa nak kulit putih bersih bolehla cuba cara saya ini itu saja yang saya ingin kongsikan pada malam ini. Entri pendek tapi ada rahsianya 😊. Selamat mencuba.


No comments:

Post a Comment